♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



Aku dah kembali
Thursday 5 February 2015 • 20:07 • 0 comments
                                     
                             ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^
*lap blog,tebang pokok durian,tebas semak samun*

Fuh fuh fuh~
banyak betul habuk,pokok durian dan semak samun yang jadi penghuni blog ni sepanjang ketiadaan aku..huh~

rindunya aku kat blog ni..
rindu nak share story kat blog ni,rindu nak decorate blog ni cantik-cantik..

Agak-agak ada lagi ke pelawat yang singgah dan baca coretan kat blog ni?hmmm..mesti takde dah kan? T_T..

Nampaknya,nanti aku kena promote balik la blog ni kat group-group blogger yang ada..

BTW,sepanjang aku bercuti panjang sempena tamatnya SPM,aku just duduk kat rumah je T.T ...
cari kerja,asyik kena reject je..haish..nasib,nasib U_U
Oleh kerana aku duduk kat rumah sambil menanam anggur yang tak berbuah kat belakang rumah,aku habiskan masa aku dengan menonton Anime dan bermain game Clash Of CLAN a.k.a COC ^_^

Oh ya,aku dah decorate blog ni sikit demi sedikit tapi still kekalkan tema purple (^0^)
Nanti aku decorate blog ni sepenuhnya ya..tunggu..heee (^_^)*


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive