♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



mr mystery,kau tahu tak?
Sunday 9 February 2014 • 19:25 • 0 comments
   
                           ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Dah lama aku tak update blog ni kan?hmm..actually,tahun ni tahun yang paling mencabar bagi aku :/ nak tahu kenapa?hmm..banyak perkara yang dah berlaku kat aku..and dah semestinya perkara-perkara tu adalah something yang negatif..

actually,it's about mr mystery..korang mesti ingat lagi kat dia right?hmm..masa aku tulis entry ni,airmata aku mengalir..yep aku mengaku yang daripada dulu sampai sekarang,aku still kuat menangis.. haha..even umur aku dah 17 tahun,aku still kuat menangis :') maybe korang akan kata.. "Ceh minah ni..ngada-ngada je lebih" .. kan?but seriously,aku memang tak boleh mengelak daripada menangis..hmm..

Mr mystery,kenapa kau berubah?kenapa kau lari daripada aku?kan kau dah janji nak jadi best friend forever aku?aku buat salah apa dengan kau sampai kau tinggalkan aku macam tu je?kau sedar tak?dah sebulan lebih kau lari daripada aku?call,sms aku semua kau tak balas and yang paling sakit,aku just boleh perhatikan kau daripada jauh je sekarang ni..dah tak boleh gelak-gelak macam dulu,dah tak boleh borak macam dulu and dah tak boleh nak chat kat facebook macam dulu..aku salah apa dengan kau sampai dah banyak kali aku mintak maaf dengan kau,kau still tak maafkan aku..sumpah aku rindu kau gila-gila.. :'(
nak tahu tak kenapa aku susah nak biarkan kau pergi?sebab,kau bestfriend lelaki yang paling aku rapat,yang paling awesome,pelawak yang awesome and kau someone yang baik,mudah maafkan orang and yang paling penting,kau jaga solat.. tak ada orang boleh ganti tempat kau.. kau tahu tak?aku selalu mimpi kau..setiap dua hari sekali aku akan mimpi kau..nak tahu tak aku mimpi apa?aku mimpi kita jadi bestfriend forever semula..bila aku ingat balik mimpi-mimpi tu,aku akan menangis sorang-sorang,sebab aku tahu semua tu takkan pernah terjadi.. kenapa eh kau berubah?aku rindu kau yang dulu..nak tahu tak?aku terpaksa tipu GPK KOKO yang aku nak tukar rumah sukan sebab aku tak ada kawan kat rumah kuning..tapi hakikatnya?aku nak tukar rumah sukan sebab aku nak lupakan kau..nasib baik cikgu approve permintaan aku tu..tapi,sama ada kau sedar ke tak,aku sentiasa perhatikan kau..setiap minit,setiap masa,setiap jam dan setiap hari..macam mana?biarlah aku sorang je yang tahu..kau tahu tak?aku takkan pernah lupa masa aku celebrate birthday kau kat sekolah..sedih weyh aku setiap kali aku ingat pasal celebration tu.. sumpah tak tipu..aku cakap je yang aku okay,aku kuat..tapi yang sebenarnya,aku lemah,lemah sangat :( orang yang tak berada kat tempat aku memang senanglah cakap,suruh aku sabar,suruh aku lupakan kau..tapi aku tak boleh and takkan pernah boleh lupakan kau.. kadang-kadang,aku rasa macam nak menjerit panggil nama kau bila aku teringat kat kau..tapi aku tak sanggup..

gedik kan aku?beria nak kawan balik dengan mr mystery..hmm..aku tahu aku gedik,tapi percayalah,kalau korang ada kat tempat aku,korang akan faham kenapa aku tak boleh lupakan mr mystery...


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive