♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



blogskins yang aku hasilkan sendiri
Wednesday 11 December 2013 • 15:58 • 0 comments

                       
                   ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Fuh!baru siap menghasilkan skins yang aku buat sendiri..skins ke-5..aku dah masukkan skins tu kat blogskins..alhamdulillah,dah 5 skins yang aku hasilkan..thanks to afiqah sebab banyak beri komen yang mendorong aku untuk hasilkan skins yang lebih better daripada skins aku yang permata..thanks tau sayang.. :)
ni skins aku yang pertama..*tekan gambar kalau nak download*



ha...yang ni skins aku yang kedua*tekan gambar untuk download*

yang ni pulak skins ketiga *tekan gambar untuk download*


yang ni skins keempat *tekan gambar untuk download*

Dan yang ini...skins yang baru tadi aku buat..jeng jeng jeng..hehe.. :3




ha...nampak tak ada kemajuan dsitu?hihi..sila-silalah download ye.. :p

Assalamualaikum,
-miss english-



PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive