♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



mr poyo sudah tiada dalam hidup aku
Wednesday 20 November 2013 • 18:40 • 0 comments
                           ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^


korang ingat tak aku ada share pasal Mr poyo?yup!yang selalu kacau aku dalam kelas tu lah.. banyak kali jugak aku gaduh dengan dia tu..tapi yang paling aku tak boleh lupa,bila aku 'perang watercolour' dengan dia sampai habis lengan baju t-shirt puteri islam aku kena watercolour,tak boleh hilang sampai sekarang
 >,<
Mr poyo tu lah pembuli tegar aku..and sebab dia selalu kacau aku lah dia asyik kena panggil dengan cikgu HEM..
And yang paling kelakar bagi aku,dia dengan geng2 dia selalu kacau aku,baling kertas kat aku sampai aku stress,'mental',and serabut giler.. *_* sampai aku menangis dalam toilet aku
manja kan aku?hehe..taklah,cuma aku ni jenis yang sensitif,cepat terasa,mudah menangis , cepat melenting and mudah marah..

kalau cikgu tanya,"ada siapa2 yang nak tanya soalan tak?" *bila cikgu dah habis mengajar* then dia akan jawab"nadiah ada soalan cikgu".And bila ustaz tanya "siapa boleh jawab?" *bila ustaz tanya soalan* then dia akan cakap"nadiah ustaz,nadiah"
setiap kali cikgu mengajar,dia akan sebut nama aku..
haih..aku pun tak tahu lah kenapa dia suka sangat kacau aku..maybe sebab aku sorang je yang sesuai untuk dia kacau kot *_*

ermm..kadang2 aku rindu jugak nak kena kacau dengan dia,maklumlah..kat smk seri panching,classmates aku(4 arif) semua baik2 belaka..tak ada sorang pon yang ganti tempat mr poyo,jadi pengacau tegar aku :3
and sebab tu lah aku kadang2 rindu kat dia..ehehe

ibu aku pulak,pernah puji dia*depan aku jelah*..ibu aku cakap muka dia macam orang cina,putih and handsome.. sampai aku kadang2 pelik dengan ibu aku..mr poyo tu handsome?eh tolonglah.. :3

tapi satu je yang aku kagum dengan dia..ha..nak tahu apa?okay meh aku nak bagitahu..ehehe..
bila dia mengaji atau melaungkan azan,Ya Allah..best giler suara dia..tak caya?tanyalah dia :p


                                                                                                                        Okaylah,Assalamualaikum :)
                                                                                                                      - Miss English-


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive