♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



segmen klik iklan by miss english part 2
Wednesday 25 September 2013 • 20:09 • 2 comments
                   
                        ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^
Alhamdulillah,jari-jemari aku masih boleh digunakan untuk menaip entry di blog ini..dah lama rasanya aku tak buat segmen kan?hari ini aku nak buat segmen kedua aku di blog ini..sebelum raya,aku ade buat segmen jom klik iklan,dan dapat sambutan,jadi aku nak buat segmen yang sama kaedahnya,segmen jom klik iklan..ok,jom tengok syarat-syarat dan apa yang anda kena buat..


SYARAT-SYARAT WAJIB
1.Ada blog
2. Follow blog ini
3. follow twitter ini
4.like fanpage ini
5.clear kan cache and cookies sebelum klik iklan
APA YANG KORANG PERLU BUAT
1. Tulis entry bertajuk 'segmen klik iklan by miss english  part 2'
2.letakkan banner di atas dalam entry korang dan backlink kan ke entry ini
3.klik satu , dua , tiga (tunggu sampai habis loadng,completekan survey yang ada di link ketiga)
4.sertakan link iklan korang,maksimum 6 sahaja,3 link iklan 8share,3 link iklan churp-churp
5.anda dah klik iklan saya?sila printscreen sebagai bukti,apa yang hendak di printscreen?ok,sekiranya anda dah klik semua iklan saya,sila printscreen kan..contoh?tengok gambar yang ada kat bawah ni..

6.letakkan link entry korang di ruang bear[s] kat blog ni..
7.tarikh tutup segmen ini adalah pada 25.9.2013



PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive