♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



tempahan
Sunday 28 July 2013 • 20:24 • 1 comments

                   ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^
Alhamdulillah,baru lepas berbuka..^_^ *perut aku dah buat konsert rock daripada pukul 4 tadi -,-''*
korang berbuka apa tadi?aku berbuka makan nasi putih + ayam kurma,pisang 'sira',nasi goreng + telur dadar,popia dan air tebu.. :D
okay,aku nak cerita about tajuk yang ada di atas tu.. :) tempahan?tempahan baju kurung ke?eh,tak..aku tak reti nak menjahit berbagai ni.. :3  *buat malu aje* -,-''.. sebenarnya,tempahan edit blog..hihi..
ingat tak entry aku yang lepas,about tempahan design blog ke - 6?ha..memandangkan sekarang aku dah guna simkad,aku nak kenakan bayaran untuk setiap tempahan design blog dan header.. :D untuk tempahan tukar background blog dan isi lagu dalam blog,free aje.. mahal?tak ada lah,rm5 aje..
cara tempah dan bayar:
1.isi borang yang disediakan di bahagian 'tempahan' yang ada di navigate blog aku ni
2.lengkapkan borang tu dan tekan submit form..
3.Ingat!!lengkapkan semua detail
4.Pada borang tu kan ada 'no pin top up' ,korang isikan no pin yang selalu korang nampak pada kad reload.Contoh: 3214587.............
5.rm5 top up celcom SAHAJA!sebab aku guna celcom

dah?aku akan proseskan form yang korang submitkan sebentar tadi,if korang ikut syarat2 yang betul,aku akan start kerja aku untuk design blog korang.. :)

URUSAN DESIGN BLOG HANYA AKAN DIMULAKAN SETELAH NO PIN TOP UP RM5 CELCOM DIBERI KEPADA AKU DI SINI 

BLOG ANDA AKAN SIAP DIEDIT DALAM MASA 3 HARI..DIJAMIN!! :)


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive