♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



info: take note ya para bloggers
Monday 8 July 2013 • 10:20 • 3 comments

                          ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

                MAAF..AKU TERPAKSA REPOST ENTRY NI

adoi..tak faham2 lagi eh?huh!hari ni ada pula manusia yang letak link iklan kat ruang 'e-mail/url' kat cbox aku buat kali keempat..huh!tapi kali ni bukan ina , tapi ita..haih!!so aku terpaksa la repost  entry ni..and aku harap lepas ni dah2 la kletak link iklan tu..tak payah nak tunjuk sangat yang korang tu desprate sangat nak dapat income..

huh!ingatkan pagi2 macam ni boleh la aku tulis entry dengan tenang,tengok blog aku dengan senyuman,rupa2 nya tidak..erghh!!kenapa?tadi aku baca lah mesej2 yang ada dalam cbox aku,as usual lah,nak blogwalking balik kat blog2 yang dah follow n tinggalkan footsteps diorang..dah habis blogwalking,ada la sorang hamba Allah ni..dia letak nama ina..dia letak link iklan kat ruang 'e-mail / url' kat cbox aku tu..haih!!mana aku tak marah..korang tak baca ke rules yang ada kat atas cbox aku tu?kalau tak baca,meh aku nak printsreen,supaya korang faham.. -,-''
ha..aku dah printscreen kan rules yang ada kat atas cbox aku tu khas untuk korang..so aku harap lepas ni,dah2 lah letak link iklan 8share ke,nuffnang ke apa ke kat ruang 'e-mail / url' tu ya..aku dah banned and delete mana2 users yang letak link iklan tu..dah ermm..3 orang maybe yang aku dah banned.. *if tak silap..

satu lagi,kalau berblog tu,janganlah nak letak widget banyak2,entry sampai 80,90,100 lebih,lambat loading kalau aku nak blogwalking kat blog korang..haih.. -,-'' tu yang aku kadang2 fed up nak menunggu blog korang loading..sorry,kali ni entry aku maybe nampak biadab,tapi aku  rasa aku perlu bagitahu kat korang..yelah,untuk kebaikan bersama..

aku mengaku,sebelum aku guna blogskins,aku memang suka sangat letak widget banyak2 kat blog,macam cctv and macam2 lagi..sebab pada aku semua tu akan bantu blog kita untuk nampak lebih interesting and awesome..padahal,memberatkan blog adalah.. -,-'' dulu kan,time aku guna simple template,time tu memang aku baru sangat3 dalam dunia blogging ni..blog aku memang buruk giler..maklumlah,tak tahu langsung cara2 nak bagi blog jadi lawa..and sekarang,blogskins yang aku guna ni hasil daripada ilmu menggunakan blogskins selama 1 tahun 6 bulan 6 hari..pakcik google,aku try and error and last,tunjuk ajar daripada afiqah ..

okay,tu jelah kot yang aku nak luahkan hari ni,lastly,aku minta maaf kalau entry kali ni agak biadap bagi korang..tapi jujur,tu lah hakikat yang korang perlu take note.. :)



PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive