♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



info: sebab wanita perlu menutup aurat mengikut syariat
Sunday 7 July 2013 • 17:25 • 0 comments

                        ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

before aku cerita about tajuk yang ada kat atas tu,aku nak share something kat  korang..korang mesti perasan yang kat sidebar aku tu dah ade daisypath kan?sebenarnya aku ni pelupa,so aku letak la daisypath tu supaya aku akan ingat dah berapa tahun aku berblogging..hehe.. *mengada* and sebenarnya,tarikh yang dia suruh isi tu,aku main letak je.. *hehe* yang aku ingat,dah setahun lebih aku berblogging..cuma blog yang mula2 aku guna iaitu bourgainvilla girl , aku dah delete atas sebab2 tertentu..

okay,kenapa wanita perlu menutup aurat mengikut syariat?kenapa?aku akan jawab soalan tu..
kalau korang nampak gula2 dua biji kat tepi jalan,satu yang berbalut cantik..satu lagi tak berbalut and dah kotor,mana satu gula2 yang korang akan pilih?mestilah yang berbalut tu kan?sebab yang kedua tu kotor,tak boleh dimakan..

macam tu juga dengan kaum wanita,if terdedah sana terdedah sini,pakai pakaian 'tak cukup kain',agak2 apa pandangan kaum adam?bukan aku nak mengutuk,tapi aku nak nasihatkan korang sebelum terlambat..
zaman sekarang,kes rogol,liwat,cabul..boleh dikatakan hampir setiap hari kita dengar or baca dalam akhbar..

lagipun,hukum tutup aurat tu kan WAJIB,tutup ajelah aurat tu,bukan susah mana pun..kita sibuk nak tiru cara orang kafir berpakaian,orang kafir tepuk tangan je tengok kita langgar perintah Allah..aku bukan nak tunjuk alim or jadi ustazah,tapi sejujurnya aku sedihlah tengok umat Islam sekarang dah makin teruk.. :/

kalau kita pakai pakaian yang mengikut syariat,mata2 liar kaum lelaki tak kan berani nak pandang kita,malahan kita akan terhindar daripada dirogol.. betul tak?then kalau kita keluar pergi mana2,kebetulan pula time tu azan berkumandang,kita tak bawa telekung,kita boleh terus solat..sebab tudung labuh melepasi dada,baju tak ketat dan labuh,pakai stokin..kan senang?setiap benda yang Allah tetapkan,pasti ada hikmahnya..

aku hanya sampaikan apa yang patut,korang nak terima or tak..terpulanglah..yang penting aku dah tunaikan tanggungjawab aku.. :)


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive