♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



Segmen Klik Iklan by Namiqa
Sunday 21 July 2013 • 20:47 • 3 comments
                               
                          ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^


selamat berpuasa bagi minggu kedua ya.. :) macam mana puasa korang?better or worst?bagi aku,puasa ni yang paling best sebab bulan 10 ni,ada ahli baru dalam keluarga aku.. ^^
Ok dah,cukup dah aku merepek.. :3 XD

hari ni aku nak story pasal satu segmen ni,segmen by namiqa katanya..
aku dah makin seronok menabung dengan churp-churp dan 8share ni.. ^^ income aku dah naik..aku sebelum ni tak aktif sangat dengan churp-churp dan 8share ni,sebab tak ada orang nak klik iklan aku tu.. XD
tapi hari ni,aku dah start aktifkan diri dalam churp-churp dan 8share ni..sebab terdetik dalam hati ni untuk berusaha cari income.. :)
Alhamdulillah,account 8share aku daripada income RM0.00,dah naik RM3.40..
churp-churp pula,daripada RM0.00,dah ada RM0.60.. :3
tak sabar nak tunggu earning churp-churp jadi RM100,earning 8share ade RM50 sebab nanti boleh cashout.. ^^
------------------------------------------------------------
1.klik sini
2.klik sini
3.klik sini
4.klik sini
5.klik sini
6.klik sini





PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive