♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



header giveaway by Asma & Erah
Sunday 28 July 2013 • 11:31 • 0 comments

                              ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^


Another giveaway?yup! aku nak try nasib dengan join Giveaway ni..aku tak pernah lagi menang hadiah daripada mana-mana GA mahupun mana-mana segmen yang aku join.. T,T ..kecuali segmen nak cursor comel  daripada kak hawa  huhu..sedih kan?*ecece* -,-''
aku harap sangat  aku dapat jadi salah seorang pemenang bagi GA ni..even hadiahnya cuma header,tapi aku harap aku dapat menang.. *amin*
rajin-rajinkanlah jari-jemari korang yang sudah semakin keding kerana berpuasa selama 18 hari tu untuk bersenam dengan cara menekan banner yang ada di atas tu.. hehe *-,-''*
aku harap sangat korang join ramai2 GA ni sebagai tanda sokongan terhadap penganjur GA ni serta dunia blogging.. :)
akan ku redah lautan api,akan ku daki puncak tertinggi untuk memenangi header itu..hehe * -,-'' *






PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive