♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



tempahan design blog ke-6 :Siap!!
Wednesday 24 July 2013 • 19:13 • 3 comments

                      ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Alhamdulillah..wee..happy giler aku hari ni.. ^,^.. nak tahu sebab apa?tengoklah tajuk di atas..hikhok.. -z-
setelah beberapa hari aku bertungkus-lumus menyiapkan blog seorang kakak ni.. *bertungkus lumus lah sangat..ceh!! -,-'' *
akhirnya hari ni aku dapat siapkan blog akak yang bernama Kak An ni.. :D korang tak tengok hasilnya?nak tak?hehe..cantik kan?*perasan!* semua benda yang korang tengok ada kat blog akak ni,semua tu kehendak dia..aku ikut aje.. :) header di blog akak ni,aku buat sendiri tau.. aku akui,header aku tu sangat simple..tapi dia cakap,dia puas hati sangat..ni respond nya.. aku happy sangat bila akak ni cakap dia puas hati.. *Berapa kali nak ulang?-_- * sebenarnya,bila first time akak ni offer diri untuk jadi sponsor bagi GA aku yang tak dapat sambutan tu,daripada situ lah kami berkenalan di muka buku.. -_- haha..
mana aku dapat URL blog akak ni?dia dropkan link entry yang dia buat untuk sertai GA aku tu di entry GA aku tu.. *korang faham ke?ayat aku berbelit-belit dah ni.. :3 * then,aku blogwalking di blog akak ni,nampak agak suram..jadi,aku cakap la yang aku nak tolong dia cantikkan blog dia,then dia setuju.. aku pun apa lagi,mulalah mendesign blog akak ni..hihi..dia ada tanya bayaran,then aku cakap "tak payah lah kak,saya ikhlas nak tolong,saya cuma nak pahala je.."then akak ni punn cakap"tak apalah dik,adik susah2 design blog akak,apa salahnya akak top up kan adik kan?"banyak kali aku tolak untuk top up tu,dan banyak kali juga akak tu cakap "tak apa"..hehe..thanks banyak-banyak kak AN.. :) sebenarnya,ni blog yang ke-6 aku design.. :) kesemuanya berpuas hati dengan hasil kerjaku.. hehe..
Korang nak melawat blog akak ni?klik SINI 
Korang nak blog korang jadi comel macam blog akak ni? PM SINI
Korang bagitahu je apa yang korang nak aku design,tambah,isi or ubahkan..semua aku boleh buat..header?isikan lagu?tukar background?lain2 lagi?PM je..siap dalam masa 3 hari.. :)










PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive