♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



selamat tinggal smkim2,bff aku..
Sunday 15 September 2013 • 11:01 • 0 comments

                           ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^
Dah lama rasanya aku tak update blog ni..kalau dulu,hari-hari aku update blog ni..tapi sekarang dah jarang update..hmm..bukan tak nak update,cuma sekarang ibu bapa aku ada masalah..dalam proses nak bercerai..ayah aku dah lafaz pon cerai..tapi tak sah lagi sebab mak aku mengandung..that means lepas mak aku beranak je,talak tu jatuh..puncanya?mak aku excident,bahagian depan kereta tu memang hancurlah..ayah aku mengamuk sakanlah time tu..

sampai sekarang,ayah aku anggap mak aku tak wujud dalam rumah tu..aku sedih dengan keadaan family aku sekarang..nanti lepas mak aku habis pantang,parents aku akan pergi ke mahkamah syariah untuk settle kes penceraian diorang..then aku,adik-adik aku,mak aku akan pindah ke panching selatan,rumah opah aku..that means,aku kena tinggalkan smkim2 and 10 BFF aku.. :'( kalau korang ada kat tempat aku,confirm korang sedih gila-gila..tapi nak buat maca mana..terpaksa tinggalkan diorang..
apa pun,aku sayang diorang sampai syurga.. sayang korang.. :)



PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive