♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



giveaway rekaan sendiri by eymasu
Monday 29 July 2013 • 18:47 • 0 comments
                     
                                          ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

before aku story about giveaway ni,aku nak minta jasa baik korang baca ni..

assalamualaikum,saya dengan rendah hati,meminta kalian agar mendoakan sahabat saya, Bourganvila Siti atau lebih dikenali sebagai mrs AF agar cepat sembuh..
sekarang dia sedang sakit teruk,muntah2 dari semalam dan demam panas..
tolonglah doakan dia...saya sayang dia..dialah sahabat saya dunia akhirat..

*saya hargai setiap doa kalian

okay,dah.. :( even aku tengah sedih and risau about mrs AF,aku gagahkan diri untuk join GA ni..harap aku menang.. :)
jomlah join ramai-ramai,otot jari-jemari korang tu dah gemuk..exercise la ye,tekan banner di atas.. :D confirm jari-jemari korang tu kurus balik..hehe


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive