♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



setelah 24 hari
Thursday 29 August 2013 • 20:51 • 3 comments
        
                              ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^ 

*vacuum + tebang semak samun + bersihkan habuk yang ada kat blog ni*
yahoo..akhirnya dapat juga aku update blog kesayanganku ini setelah 24 hari aku menyepi diri  v^^v
bukan tak nak update,cuma disebabkan kekangan masa dan motherboard netbook aku rosak,sebab tu lah blog aku ni tak diupdate..agak-agak ada lagi tak bloggers yang nak baca blog ni? :/
btw,aku nak ucapkan selamat hari kemerdekaan yang ke 56.. jangan hanya melaungkan ungkapan 'merdeka!merdeka!merdeka!' sedangkan diri kita masih dijajah budaya barat,penat je pejuang tanah melayu berjuang untuk memerdekakan tanah melayu,tapi kita?sibuk nak ikut cara pakaian dan cara hidup orang  barat.. :(
jadi,baiki sahsiah diri,hiasi peribadi okay? :)



PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive