♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



mr mystery
Tuesday 29 October 2013 • 11:26 • 0 comments
                     
                                             ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^


jiwang kan lagu baru blog aku ni? :D hmm..lagu ni awesome giler..memang kena dengan aku.. :3
kenapa aku mesti ada perasaan kat dia?why?why? :'(
nadiah,dia milik orang lain,milik orang lain!!jangan nak mengada-ngada berangan yang kau tu akan dapat memilki dia..sebab dia tak kan pernah jadi milik kau..
*Tiba-tiba tukar mood* :3

aku suka kat mr mystery ni sebab dia berbeza daripada lelaki lain...misteri sangat :')
dia tak suka couple,dia funny and boleh buat aku gelak bila aku sedih,dia tak jiwang..
tapi tu dulu,sekarang tak lagi..memang aku dengan dia still rapat,tapi sekarang dia dah dimiliki orang,bukan tu je,dia dah tukar cover photo dia,ada ayat-ayat cinta..aku tak nak cerita lebih-lebih,kang kantoi pula XD

Aku tak boleh lupa,aku berdebar giler semalam..sebab dia..tapi aku tak boleh lah nak cerita apa yang terjadi sebenarnya semalam..

Subhanallah aku mencintainya,
Subhanallah aku menyayanginya,
dari ufuk timur hingga ke barat selalu di hatiku

#alhamdulillah,yeay!!dah habis exam form 4 untuk tahun ni ^.^


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive