♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



Hari raya aidiladha yang sangat __________
Wednesday 16 October 2013 • 10:04 • 1 comments

                                          ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^



Semalam hari Raya Aidiladha right?aku nak ucapkan selamat hari raya aidiladha kepada readers blog aku yang comel lagi handsome.. :3 eh,handsome ke? :P memang handsome pun,melting iteww auww..haha.. *gediknya ayat aku* hewhew

hmm..kalau korang perasan,aku dah jarang update blog right?yup..aku akui aku memang dah jadi malas dalam bab meng-update blog..and aku hanya akan update blog bila aku rasa perlu and bila jari-jemari aku rajin nak menari-nari di atas keyboard netbook aku ni.. @.@

okay,back to the main topic,*starting to be more serious.. acece :3 *
seriously,raya aidiladha tahun ni memang tak best!kenapa?sebab ada somtehing yang berlaku beberapa minggu lepas yang memberi kesan kepada sambutan hari raya aidiladha bagi keluarga aku untuk tahun ni..apakah itu?adalah..rahsia :P
aku nak share sedikit sebanyak gambar yang aku sempat snap spanjang semalam..gambar dengan family?aku tak snap sebab ibu aku tak ada mood nak bergambar..
Aku dan Ayu,best friend pertama aku di SMK Seri Panching

bersama 'mak' aku dan best friend kedua aku,sue..aku syg dia sangat-sangat :D

di bilik aku,di rumah aku di bukit kuin..*over* -,-''




PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive