♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



sepanjang berada di sekolah baru -> smk seri panching
Friday 4 October 2013 • 19:08 • 0 comments

                          ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^
Allah tak kan hadirkan pelangi tanpa menghadirkan hujan dan petir terlebih dahulu..
Lama kan aku tak merepek kat blog ni?ehem ehem..testing testing.. *_* apa benda yang aku merepek ni? -_-  nadiah,cukup cukup lah tu merepek.. :3

okay,korang confirm dah baca tajuk kat atas tu kan? :D sekarang aku dah tak jadi student smk indera mahkota 2,aku dah jadi student smk seri panching..sebab apa aku tukar sekolah?itu adalah rahsia.. :P
yang aku nak cerita,pengalaman aku sepanjang menjadi student and salah seorang family kelas 4 arif...
memang seronok,,teruja,awesome giler.. aku tak pernah rasa camni sepanjang berada di smkim2..banyak sangat beza smk seri panching dan smk indera mahkota 2..kat sini,aku tak kena ejek,tak dipinggirkan dalam kelas..aku kan oku,then kelas 4 arif mula-mula kat atas,then minggu lepas kena tukar kelas bawah..classmates aku tak ada seorang pun merungut sebab kena pindah kelas bawah...masa kitorang duduk kat kelas atas,budak-budak lelaki kelas aku hari-hari cakap kat cikgu kelas "cikgu,pindahlah kat kelas bawah,kesian dia..dahlah kaki dia sakit,lepas tu kena naik tangga.. "
kalau kat smkim2,classmates aku asyik merungut nak duduk kat kelas,kat tingkat atas..daripada aku form 1 sampailah aku pindah kat smk seri panching..
dan aku tak nak pindah balik kat smkim2..aku nak stay study kat smk seri panching sampai habis SPM.. :') SEKOLAH TERBAIK PERNAH AKU JUMPA!! I LOVE YOU SMK SERI PANCHING!! :D

korang nak tahu pasal smk seri panching?ha..meh tengok sini -> http://seripanching.blogspot.com/


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive