♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



blog bertukar tema?lagu blog terlampau jiwang? •_•
Saturday 5 October 2013 • 13:20 • 2 comments

                                      ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

^__^ Kenapakah?kenapakah blog aku ini tiba-tiba bertukar menjadi pink dan bukannya purple macam sebelumnya? mesti ada yang tertanya-tanya soalan macam tu kan?hewhew.. :3 *bajet  retis ke cik 'miss english' oi??haha..
firstly,aku nak ucapkan selamat datang ke dunia pink baru aku  ^_^ ..memang aku ni fanatic fans bagi warna purple,tapi aku rasa tak sesuai lah kalau jadikan purple sebagai tema untuk blog..and sebab tu aku jadikan pink sebagai tema blog dan aku selitkan unsur-unsur purple..baru tak sakit sangat mata korang bila singgah blog aku..kan?hehe ;)
tadi aku jenguklah blog miss AF dan blog an nur akmar..blog diorang cantik sangat sangat..lagu blog diorang best..especially blog miss AF tu..Ya Allah,tenang hati bila jenguk blog dye,dahlah blogskins buatan dia tu A++..Then lagu tema blog dia tu memang sesuai sangat dengan kisah hidupnya yang sering kecewa dengan insan yang diminatinya iaitu mr Detective Conan(hanya nama samaran)..

Afiqah,saya tahu awak mesti akan jenguk blog saya ni kan? :) tahniah sebab blog awak memang superb + kawaii giler..afiqah,maaf andai entry saya kali ini buat awak marah sebab sye mention nama awak,truthly,saya faham apa awak rasa..sakit sangat hati,kecewa sangat bila orang yang kita sayang,ta pernah nak hargai setiap apa yang kita buat untuk dia..afiqah,masa saya taip entry ni,airmata saya jatuh ke lantai bumi..saya buka link blog awak,saya dengar lagu blog awak berulang-ulang kali,ada something dalam lirik lagu tu yang membuatkan jiwa saya sedih..sangat sangat sedih.. :'( awak,awak kecewa sebab DC,saya kecewa sebab ayah saya,yang tak pernah nak hargai saya,tak pernah nak bangga dengan apa yang saya capai,dengan apa yang saya buat..saya tak nak harta,saya tak nak baju mahal-mahal..saya cuma nak kasih sayang yang cukup dan adil daripada seorang ayah..saya cuma nak suatu pujian dariapa seorang ayah..saya nak dihargai oleh ayah..tak boleh ke awak?awak,kenapa semua orang yang sayang,seorang demi seorang tinggalkan saya?kalaulah saya ada 1 juta ringgit,dan satu juta ringgit tu boleh buat ayah saya,sayangkan saya,hargai saya,puji saya..saya akan bagi 1 juta tu..
Ya Allah,pinjamkan aku 1 juta ringgit tu boleh?aku nak kasih sayang,pujian dan dihargai oleh ayah aku.. :'(

tapi tak pelah..orang dah tak suka,buat apa kita perbodohkan diri kita untuk dia?ya,aku akui,aku ada perasaan benci terhadap ayah aku setelah suatu kejadian yang aku tak akan lupakan sampai bila-bila..tapi aku tak boleh tipu diri aku..AKU SAYANG DIA SANGAT SANGAT!

and lagu yang aku letak kat blog aku ni mungkin terlampau jiwang..tapi,kalau korang selidik satu persatu maksud di sebalik lirik tu,korang akan faham apa aku rasa


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive