♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



bukan aku yang sebenar
Monday 7 October 2013 • 19:54 • 0 comments
                               
                          ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Aku tak tau sampai bila aku boleh jadi sekuat ini..Ya,maybe korang baca entry-entry aku yang sebelum ni,korang ingat aku ni happy selalu..jarang menangis,jarang stress..right?hmm..actually,apa yang korang anggap tu salah serta merta.. kalau korang dengar lagu blog aku yang sekarang ni,mesti korang pelik right kenapa aku pilih lagu ni sedangkan ada berjuta lagu yang boleh aku pilih..

Korang nak tahu tak?semalam aku gaduh dengan someone di facebook..Ehem ehem..bukan boyfriend aku ye.. :3..dengan member aku di SMK Indera Mahkota 2..puncanya?aku komen kat profile picture dia..gambar nama dia ditulis atas satu kertas,aku kenal siapa punya tulisan..iaitu tulisan syikin,bff aku kat smkim2..then aku saja je komen "ni mesti syikin yang buat kan?" aku saja je nak bergurau dengan ezwani tu..
then dia tetiba marah-marah aku..berbalas-balas komen..then dia call aku,dia ugut aku,dia cakap "sekali lagi kau cari pasal dengan aku,aku cari kau kat panching".aku cakap at dia "ha..mari lah,aku tunggu kau.."

aku malas nak tulis panjang lebar pasal benda alah ni,so aku ringkaskan..hmm..aku ada printscreen status dia yang dia buat semalam,tapi tadi aku tengok dia dah unfriend aku and dia dah padam status tu..nasib baik aku sempat printscreen sebagai bukti kalau apa-apa terjadi..






PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive