♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



hidup merempat , memang awesome kan?
Sunday 27 October 2013 • 11:45 • 0 comments
                                   
                                  ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

aku memang tengah sedih + stress giler sekarang..korang mesti dah baca tajuk yang kat atas tu kan?merempat?siapa yang merempat tu sebenarnya?
ibu aku,and aku serta adik-adik aku will always hidup merempat..awesome kan life kami? :')
Sorry guys,hari ni aku tak boleh nak buat lawak spontan like usual.. :(
now it's time for me to be more serious i guess..
kenapa aku cakap macam tu?okay,let me explain to you :) <- just a fake smile ..

dulu,time aku,ibu aku and siblings aku tinggal kat bukit kuin,hari-hari kena hadapi ayah aku yang panas baran tu,hari-hari ada je benda yang dia nak marah,nak mengamuk sesuka hati dia je..kami duduk rumah papan yang buruk,atap bocor..padahal ayah aku ada 2 biji rumah batu,perumahan teres..aku,ibu aku and adik-adik aku berangan yang suatu hari nanti kami akan dapat tinggal kat salah satu rumah tu..tapi apa kami dapat?nothing..nothing!!  =/ malah kami akhrnya terpaksa pindah daripada bukit kuin..

sekarang lagi lah,even tinggal kat rumah nenek sendiri,tapi ada je benda yang tak memuaskan hati nenek aku,adik aku yang darjah satu tu main bola dalam rumah petang semalam..opah aku tengking dia..dia cakap adik aku tu tak reti bahasa lah apa lah..kalau korang,apa korang rasa?aku sedih giler bila tengok adik aku kena  marah sampai macam tu sekali..is it fair?semalam opah aku tak masak langsung..adik-adik aku untunglah dapat makan sedap-sedap kat rumah abah aku..aku makan nasi goreng  waktu pagi semalam,sekali tu je aku makan nasi..lapar gila aku :/ last-last aku masak maggi petang semalam..bukan makin kenyang,makin sakit perut aku adalah -,-''..sabo je la aokmer kan?*dialek pahang*
by the way,semalam pahang menang lawan sarawak ^,^ 2-2..agregate 4-2.. hebat tok gajah ni.. hogoh tok gajoh hogoh :D ayuh,ayuh..ayuh tok gajahku =D

#now aku ada crush,bukan lagi Mr SAG,tapi Mr Mystery..* tak leh cerita lebih-lebih :3 kang tak pasal-pasal Mr mystery tahu yang aku suka kat dia..kalau boleh,aku tak nak dia tahu pasal perasaan aku kat dia,sebab aku tak nak dia menjauhkan diri daripada aku :/ macam mana yang berlaku kat Mr SAG..jadi biarlah aku simpan rahsia ni :')




PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive