♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



Pencarian sponsor bagi giveaway tahun 2014
Sunday 10 November 2013 • 09:35 • 1 comments

                                      ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Setelah sekian lama aku bertapa di gua kelam,hari ni baru aku dapat keluar daripada gua itu..huh!sangat mencabar ~
*woi nadiah,apa yang kau merepek pagi-pagi ni? -_- *

muehehe..aku saja je,apalah salahnya kita merepek pada pagi yang mulia ni kan? :3  -,-''
sebelum aku merepek dengan lebih lama lagi,better kita teruskan kepada tajuk kat atas tu..
yup!pencarian sponsor bagi giveaway tahun 2014..giveaway yang akan aku lancarkan tepat pada tarikh 1.1.2014.. =)

setakat ni dah ada 3 orang sponsor,semua sponsor hadiah best..
hari ni aku akan jadikan entry ni sebagai sticky post sampailah 30.12.2013..supaya senang andabaca,senang nak sponsor..hehehe.. :3
nak sponsor? pm aku kat  SINI ..

KELEBIHAN MENJADI SPONSOR

1.FOLLOWER blog dan twitter anda bertambah
2.EARNINGS churp-churp dan 8share anda naik
3.LIKERS page korang bertambah


APA YANG BOLEH DISPONSOR
1.top up  *dah ada*
2.Fridge magnet *dah ada*
3.edit blog,header blog,doodle *tak diterima*
4.t-shirt *dah ada*
5.barang-barang berpost


hari ini sampailah 29.12.2013 , aku akan blogwalking daripada blog ke blog untuk mencari sponsor bagi giveaway aku ni *


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive