♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



aku dan dunia blog
Monday 9 December 2013 • 12:27 • 0 comments
                                
                           ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

hari ni aku happy sangat sebab blog kesayangan aku ni dah bertukar wajah ^_^
alhamdulillah,akhirnya aku dah mahir buat header guna photoshop cs4 :D *eh?mahir lah sangat :3 *
dulu aku memang tak tahu langsung cara-cara nak design blog mahupun cara-cara nak buat header..
ni contoh-contoh header yang pernah aku buat..












Buruk kan?yeah aku tahu  >.< tapi aku try buat lagi dan lagi..aku tanya afiqah macam mana hias blog,cara-cara nak buat header dan macam-macam lagi lah..and dia lah yang guide aku pasal dunia blog selama setahun lebih aku berblog..sebenarnya,aku start berblogging since 2011,aku ingat lagi blog tu aku letak nama bourganvilla girl,aku guna english sebagai bahasa rasmi *erkk* blog aku masa tu..time tu aku guna simple template je..memang buruk habaq hang :3
tapi,blog tu aku dah delete atas sebab-sebab yang rahsia *rahsia lah sangat :3* hehe..
Then pada tahun 2012,aku buat blog yang diberi nama kisah nadiah ni..tapi aku tak aktif sangat time tu,sebab masa tu aku still tak tahu apa sebenarnya maksud blog.. :3
yang aku tahu time tu, blog adalah diari kita,unprivate diari..kita just kena tulis and tulis then orang lain baca..

And aku mula aktif berblog pada tahun ini.. berkat bimbingan daripada afiqah,aku mula pandai sikit demi sikit dalam bab hias menghias blog..kalau dulu aku guna simple template,tahun lepas aku guna blogskins yang aku download daripada blogskins,sekarang  aku guna blogskins yang aku buat sendiri  ^_^
tutorial  daripada kak fatin halid dan kak atiqah jaidin  juga banyak bantu aku dalam mempelajari cara-cara disable page source,cara letak snow dalam blog and macam-macam lagi..

mereka lah insan yang banyak bantu aku sampai aku mahir dalam dunia blog ni..terima kasih ya afiqah,kak atin dan juga kak atiqah..kamsahamnida unnie :D

akhir kata,*acece ayat macam nak bersyarah lah pulak :3 * kepada newbie,jangan putus asa kalau korang belum lagi mahir dalam dunia blog ini..teruskan belajar dan jangan segan-segan untuk bertanya kepada otai-otai dalam dunia blog ni..hehe :3
GOODLUCK NEWBIE! :D

                                                             Assalamualaikum,
                                                        -miss english-


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive