♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



cabaran baru
Friday 29 November 2013 • 08:44 • 0 comments
                                         
                                   ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

cabaran,satu benda yang kita kadang2 sukar untuk tempuhi..tapi,cabaranlah yang dapat memajukan diri kita..contohnya kalau kita dicabar untuk mendapatkan 9a dalam spm,kita mesti akan sahut cabaran tu and berusaha untuk laksanakan cabaran tu walau macam mana cara sekalipun...right?

oh ya,sebenarnya before aku terangkan pasal tajuk entry aku kali ni,aku nak bagitahu yang aku akan ubah cara penulisan aku di blog ni..i mean,aku akan guna bahasa melayu yang lebih dramatis and boleh dibaca serta difahami oleh semua orang,tak kiralah remaja mahupun orang dewasa..

aku pun dah jarang update blog,aku hanya akan update blog bila perlu dan bila aku rasa aku nak update sahaja..entahlah..aku rasa belakangan ni macam aku,sepatutnya berubah menjadi lebih matang..*eh,kenapa aku serius je kali ni eh? -_-*

okay,tu baru muqaddimah,belum the real story lagi..ni barulah real story..
Cabaran baru?yup!ada satu cabarab yang harus aku tempuh demi menyiapkan novel aku..tapi novel tu 90% aku ubah*ada 10% je yang aku kekalkan* tajuk aku tukar..jalan cerita ada perubahan,dan ada banyak idea baru yang aku combine dalam novel tu..tapi watak tetap sama..

demi menyiapkan novel ini,aku kena belajar sebut and tulis bahasa korea serta bahasa arab..sebab?adalah,rahsia..bukan apa,aku takut kalau aku share novel ni kat blog aku ni,nanti ada orang yang copycat..tak pasal2 aku yang melopong..aku punya idea,orang lain yang ciplak -_- sebelum benda ni berlaku,better aku berwaspada..kan? :)

yup!aku memang kpop haters ,tapi demi menyiapkan novel ni,aku kenalah belajar sebut and tulis bahasa korea..huh!memang mencabar betul..berbelit lidah aku nak sebut perkataan-perkataan korea tu.. -_-
nak tulis?lagi lah hancur :3 tapi tak apa,aku akan cuba untuk mahir dalam bahasa korea ni sepanjang cuti sekolah ni.. Practice makes perfect .. kan? :D

bahasa arab pula,memang aku nak belajar balik bahasa arab..masa sekolah rendah,aku ni mahir jugak lah bertutur dalam bahasa arab..tapi naik sekolah menengah,hancur macam tu je kebolehan aku tu..maklumlah,aku kan pelajar di sekolah menengah harian biasa,mana ada bahasa arab..
eh,okaylah..tu je kot yang aku nak share buat masa ni..

                                                        ASSALAMUALAIKUM
                                                         -Miss English-


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive