♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



mereka terbaik!!
Thursday 19 December 2013 • 16:01 • 3 comments

                        ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^
hari ni pmr result diumumkan,aku pula yang terlebih happy...padahal bukan aku yang ambil pmr tahun ni -_-
walaupun bukan aku yang ambil result hari ni,aku tetap happy..kenapa?sebab dua-dua orang adik angkat aku dapat result terbaik!even diorang tak dapat 8a,tapi aku tetap bangga dengan diorang sebab aku tak pernah sangka yang diorang akan dapat result gempak macam tu..
adik angkat aku yang lelaki tu dapat 6a 2b.. *perghh!!memang aku tabik lah..aku dulu dapat 4a je* >-<
adik angkat aku yang perempuan tu dapat 4a 2b 2c..
bangga gila rasa :3 *over,padahal adik angkat je pun XD *
yup aku akui memang aku over,tapi aku tak boleh nak cover perasaan happy tu.. * krik-krik*

member aku yang form 3,aina and hazwani dapat 8 A.. memang terer gila diorang ni..kalah aku *ha..tahu pun :3 *
congrats ya korang.. :D akak tumpang gembira *tumpang gembira apanya..terlebih gembira adalah*

ha hazwani and saiful...nanti first day sekolah tahun depan jumpa akak kejap tau pagi-ii sebelum masuk dewan untuk perhimpunan..akak nak bagi hadiah.. 
Mira punya hadiah aku tak tahu nak bagi bila..tapi aku akan bagi juga hadiah kat dia.. *tengah memikirkan hadiah apa yang akan aku bagi kepada mereka 3 orang ni.. * 
haih..habislah duit aku nanti :3 tapi tak pe lah,bukan selalu,kan? :)
 okaylah,tu je kot yang aku nak share hari ni..
                                           
                                                                Assalamualaikum,
                                                                  -miss english- 


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive