♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



SPM Oh SPM
Thursday 13 November 2014 • 16:22 • 0 comments
                                            
                              ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Hari ni dah 13/11/2014..so aku ada lagi 3 paper SPM untuk dijawab..
Pendidikan Seni kertas 2,Sains kertas 1 dan 2,Perdagangan kertas 1 dan 2..and then,aku akan bebas...yeah!!!

apa pun,aku nak share lah sikit apa yang aku alami sepanjang first day SPM sampailah hari ni..

First day,Subjek BM..
orang lain balik pukul 4.30 petang,aku balik pukul 5.30 petang sebab aku ada masa tambahan so aku exam dalam bilik yang lain,bukan dewan exam..
letih bakhang menulis karangan...
nak patah jari-jari aku.. T_T..

Second day exam,subjek BI..
Ha..hari exam BI ni lah hari yang aku paling frust gila..
sebab?aku tersalah buat essay panjang yang 50 marks tu T_T ..
Aku tak baca habis soalan dia so aku buat essay yang 100% kelaur daripada apa yang soalan tu nak..Allahu..masa dah habis,baru aku perasan yang soalan tu suruh tulis pasal nelayan..

Habis je exam,memang aku menangis tak berlagu..kecewa gila..careless! harap-haraplah pemeriksa kertas aku tu bagi markah kesian kat aku sebab aku ada guna banyak sophisticated adjectives.

bagi aku,exam SPM tahun ni tak complicated macam SPM tahun lepas..Alhamdulillah..harap-harap aku and kawan-kawan seperjuangan aku akan dapat keputusan yang terbaik nanti..amin...

#WAITING FOR NEXT EXAM :D


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive