♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



selamat tinggal buat selamanya
Friday 11 April 2014 • 19:49 • 2 comments
                            ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

wuhuuuu.. ^_^ mulai hari ni,korang takkan tengok dah nama mr mystery ditulis dalam blog ni ..sebab apa?ha meh nak story meh .. xD *muka excited gila babeng :3 *



  • AKU KUAT!

Korang mesti pernah baca entry-entry aku yang sebelum ni pasal mr mystery kan?hmm..bila aku ingat balik semua tu,aku rasa macam kenapa eh aku ni bodoh sangat?asyik-asyik sibuk pasal mr mystery tu..tapi dia tak pernah pon ambil berat pasal aku.Okay,aku faham..dia dah taken kan?mesti dia caring gila kat awek dia tu..maklumlah,awek dia kan bijak,comel,sweet blablabla.. *malas nak cakap lebih-lebih* . Ala,miss english kan kuat *kuat lah sangat*.So,aku ambil keputusan untuk lupakan je dia tu *tak semudah yang disangka*
Forget Him!

  • TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA!
Mr mystery,terima kasih atas segalanya tau :) terima kasih sebab dah janji macam-macam dengan aku*tapi kau tak tunaikan* wuu..thanks gila babeng bro! *thumbs up*
terima kasih sebab dulu kau selalu dengar story aku,selalu buat aku gelak,selalu buat loyar buruk yang buat aku tersenyum :') selalu faham aku,selalu lepak dengan aku kat sekolah dan selalu layan aku yang talkative,selalu bazirkan kredit kau untuk balas mesej aku dan..selalu call aku waktu aku tengah boring tahap dewa xD

  • KENANGAN YANG TAKKAN PERNAH AKU LUPA!

Banyak gila kenangan dengan kau yang aku takkan pernah lupa pasal kau mr mystery..sampai tak tercapai akalku untuk mengiranya *acece*.Walaupun selama ni kenangan tu menyakitkan,menyeksa aku tapi takpelah,aku dah lupakan semua tu..thanks bro sebab pernah buat aku tersenyum bila ingat semua kenangan tu..THANKS A LOT!


  • MR MYSTERY DAH MATI!
Sorry,aku kena anggap yang kau dah mati mr mystery..kalau tak,memang aku takkan pernah dapat lupakan kau forever..eh?buat apa pulak aku nak cakap sorry?bukan dia baca pun blog ni kan? *haiyaa* :3 sekarang,bila aku dah anggap kau dah mati,barulah aku boleh lupakan kau seratus percent *hey hey rela untuk mu.. xD * *tetiba*
  • SELAMAT TINGGAL!
now,aku dah lupakan kau..seratus percent,kau dengar tak?seratus percent! *miahaha* *aku ni dah kenapa,sewel? -_- *
so,aku takkan ambil peduli pasal kau dah,aku tahu tadi masa kau nak naik ke kelas kau masa dah keluar daripada dewan tu,kau pandang aku..aku perasan semua tu..tapi cer kau tengok reaksi aku tadi,aku pandang tempat lain time kau pandang aku..ada aku kisah kalau kau pandang aku?biarlah,biar apa orang nak kata,janji aku happy sekarang..
Dah,sudah cukup aku menangis sebab kau selama ni..enough!aku taknak fikir pasal kau lagi,cukup 3 bulan aku bazirkan air mata aku sebab kau..aku dah serik dengan kau bro,sumpah SERIK!

Dan sebagai penutup bagi kisah aku dan mr mystery ni,aku nak cakap yang kalau lepas ni kau nak berbaik balik dengan aku,kau jangan tanya kenapa aku taknak jadi kawan kau balik..biar kau pulak rasa apa yang aku rasa selama ni..barulah ADIL  kan?selamat tinggal mr mystery... aku blah daripada hidup kau forever mulai hari ni.NOKTAH .


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive