♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



akhirnya,perpisahan terjadi :'(
Saturday 1 March 2014 • 08:32 • 0 comments

                       ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

bismillahhirrahmanirrahim,*cuba kuatkan diri untuk tulis entry ni* okay,if korang dengar lagu blog aku yang latest ni,aku rasa korang akan faham tujuan aku tulis entry ni..
hmm..akhirnya perpisahan akan berlaku untuk kali kedua.. :'( hmmmmm.. *mengeluh panjang*
actually jari-jari aku menggigil masa aku tulis entry ni..*Ya Allah,kuatkan aku.. *

perpisahan kali kedua?yup,kali kedua..berpisah kali kedua dengan orang yang aku sayang gila gila.. hmm..korang ingat lagi right aina mahfuzah yang dapat 8a dalam pmr tahun lepas,aku ada tulis dalam blog ni..
ingat?okay,beberapa hari lepas,dia dapat surat tawaran ke Sekolah Berasrama penuh Integrasi yang terletak di pekan,kuantan.Aku ingatkan dia tak jadi pindah sebab tak dapat mrsm,tapi dia dapat SBPI..aku orang first yang tahu pasal ni,sebab beberapa hari lepas aku call dia,borak-borak..then aku tanya dia,dia pindah ke?sebab aku ada baca satu status dia ni,ayat dia dalam status tu macam lain lah,and daripada situlah aku boleh agak yang dia akan pindah..mula-mula aku tanya dia,dia just cakap "entah". Then aku pujuk dia suruh bagitahu,and memang betul tekaan aku..masa borak dengan dia tu,aku menangis,tapi aku tutup mulut aku *supaya dia tak tahu yang aku menangis*

dia cakap dia tak sanggup nak tinggalkan kawan-kawan dia..then aku macam biasalah,bagi dia semangat,bagi dia dorongan,pujuk dia supaya dia rasa lebih confident *padahal aku pun lemah jugak*
aku suruh dia beristighfar ,buat solat istikarah and last,aku cakap yang aku redha dia pergi..

Aku tak boleh halang dia,sebab dia ada wawasan dia tersendiri.. Well,setiap pertemuan pasti ada perpisahan right? :'D takpe,aku kan kuat?insyaallah aku boleh biasakan diri dan redha dengan pemergian aina *cuba untuk menerima kenyataan*

Apa pun,aku harap kau takkan pernah lupakan aku sampai bila-bila sebab kau sentiasa ada dalam hati aku..bak kata TV9,jauh dimata,dekat dihati *acece*

AINA MAHFUZAH,NUR HAZWAANI,AZMIRA BINTI AZMI...

korang akan sentiasa ada dalam hati aku...

Aina,jaga diri kau elok-elok kat tempat baru tu,hope kau akan dapat ramai kawan,good luck dalam setiap apa yang kau buat ,jangan sedih-sedih tau masa dekat asrama nanti.. :)

ingat kata-kata aku ni
  SMILE ALWAYS,BECAUSE SMILE CAN HIDE YOUR SADNESS




PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive