♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



insyaallah,semuanya akan berakhir
Monday 29 September 2014 • 17:54 • 0 comments

                     ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^


Eh?kenapa banyak sangat habuk kat sini? T.T
kesian blog aku ni dah bersawang..
alolo sorry ya sayang,saya tak sempat nak ber dating dengan awak.. :/
acece aku ni..sweet-sweet la pulak kan?muehehe..
hai semua..apa cer? :3

Okaylah..let's go to the main topic.. *muka serius*

hmm..lagi sebulan lebih je nak SPM..
persediaan?err..30 percent je mungkin.. xD
entahlah..rasa macam baru seminggu je aku jadi form 5..
maklumlah,pejam celik pejam celik dah 29/9/2014...
cepatkan masa berlalu?

nervous ada,takut pun ada sebenarnya o.o
tapi apa yang pasti,
segala cerita duka,segala jerih kehidupan aku yang aku tanggung selama ini,
insyaallah akan berakhir tak lama lagi..

bukan bermakna aku tak redha dengan takdir tapi kalau boleh,
aku nak keluar daripada kepompong hinaan orang ramai,
sama juga macam ulat beluncas keluar daripada kepompongnya..
lalu ia terbang bebas menjadi seekor rama-rama yang cantik..

mulai hari ni,insyaallah tiada lagi kisah duka hidup aku yang akan aku coretkan di blog ini..

hanya puisi sahaja yang bakal menghiasi blog ini..

diharap segala duka yang aku pendam ketika ini,akan menjadi seperti debu yang berterbangan di angkasa pada suatu hari nanti..
ketika itu,hanya kegembiraan yang bakal meniti bersama aku di medan peperangan kehidupan..

amin.. :')

*nota tudung xD :first time aku taip entry pendek kat blog ni.. :3 *


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive