♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



1001 kenangan
Thursday 9 October 2014 • 16:48 • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^


aku tak tahu nak cakap macam mana..sedih gila sekarang ni..aku pun tak tahu kenapa..perasaan sedih ni macam orang bercinta pulak..haish.. T_T

kenapa perasaan sedih ni perlu ada?kenapa?arghh!!sakitnya..perasaan ni memang makin membuak-buak dari hari ke hari..

sahabat,aku sayang kau..

okay kali ni,aku nak cerita pasal sahabat aku..
nama dia?dirahsiakan atas sebab-sebab tertentu

aku start jadi student smk seri panching sejak 24/9/2013..pada tarikh tu lah aku mula kenal dia..
tapi,tahun ni lah paling banyak kenangan yang kitorang cipta..

kenangan masa pergi seminar kat gambang resort,kenangan masa aku tidur kat rumah dia,kenangan masa tiap-tiap petang aku stayback dengan dia walaupun takde kelas tambahan..banyak sangat kenangan kitorang..

aku tak kisah pun kalau dia tak anggap aku bestfriend dia,tapi aku harap sangat,dia tak mejauhkan diri dariada aku..Demi Allah,aku sayang dia gila-gila!sayang gila-gila! :'(

nak dijadikan cerita,hari tu dia pergi seminar PERHATI,3 hari 2 malam di The Rhu Resort..first day dia pergi,aku okay lagi tapi bila dah second day,mata aku dah berair..air mata aku dah jatuh ke bumi..aku senyap je masa dalam kelas,seyum pun senyum biasa-biasa je..gelak dengan member-member aku pun biasa-biasa,tak sama macam bila aku dengan dia...
sumpah cakap,memang aku sunyi gila..

bila dia dah balik daripada seminar tu and dia datang sekolah,memang aku happy gila mengalahkan orang dapat ijazah ^_^

tapi,hari ni aku terpaksa terima hakikat yang ahad ni sampai khamis depan,dia akan pergi lagi..pergi seminar untuk pelajar PERHATI dan PELAJAR HARAPAN SEKOLAH di pejabat ALAF bukit goh..

nanti aku nak borak dengan sapa?nanti aku nak gosip dengan sapa?nanti aku nak gurau dengan sapa?

5 hari,lama kan?
Allahu..
kuatkan aku..
:'(


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive