♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



aku dah bebas
Thursday 27 November 2014 • 08:58 • 0 comments
       
ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Merdeka!merdeka!merdeka! 😊
25/11/2014 tarikh aku merdeka..
Yeay!happy tak terkata..


Sekarang aku dah bebas..dah tak perlu nak stres,dah tak perlu nak nangis bagai..

Serius cakap,aku happy sangat..sekarang ni,aku tengah cari kerja..doakan aku ya? ^O^

Tak kisahlah gaji berapa pun janji aku dapat duit aku sendiri..takyah susahkan ibu aku dah..

Lepas ni,bolehlah aku jadi blogger tegar *^▁^*..

Wahai blog kesayanganku,bersedialah kau untuk pakai 'pakaian' baru  (*¯︶¯*)

Nanti kalau netbook aku dah siap di format,aku designkan baju baru untuk kau ya blog ku sayang ^_^||


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive