♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



berhenti belajar?
Monday 21 September 2015 • 13:24 • 0 comments

                        ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Guys. Hari ni aku ada something nak share dengan korang. Entahlah,aku sendiri confused dengan keputusan yang tengah bermain-main dalam fikiran aku ni.

NAK BERHENTI BELAJAR

Tu je yang ada dalam fikiran aku sekarang ni. bukan apa,kos setiausaha ni bukan bidang aku. Subjek keyboarding dan shorthand lah yang jadi killer subject bagi aku.
Mana taknya,classmates aku punya tugasan keyboarding dah sampai practical work 4. Aku baru buat lesson 9. Banyak gila lesson yang aku tak sempat nak buat. Dahlah class keyboarding tinggal 6 kali class je lagi. Putus asa dah aku.

Shorthand tak payah cakap lah. MEMANG SUSAH .
so tadi aku try apply kerja kerajaan kat SPA online. Harap-harap dapat lah. Ibu pun cakap, "kalau dapat,pergi je nadiah. Ibu doakan anak ibu dapat kerja tu. Ibu doakan masa depan yang terbaik bagi anak ibu".

well yeah,aku pun berharap aku dapat kerja ni. Aku nak berhenti belajar, nak kerja, nak kumpul duit, nak beli kereta, nak cari rumah sendiri,nak buka kedai sendiri. In Sha Allah.
guys,doakan aku ya? :')


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive