♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



sudah cukup sudah
Wednesday 19 June 2013 • 19:35 • 0 comments

                                           ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Sudah cukup,cukup sudah..cukup sampai di sini saja..*eh,asal aku jiwang pula petang2 macam ni?haih~ terok dah aku ni.. -,-'' okey,sebenarnya aku bukan minat sangat jiwang2 karat ni..aku minat jiwang berkilat je..hehe.. :3 ceh! -,-''..
korang ingat tak entry aku yang lepas about mr poyo tulis status tu?ha..hari ni penamat bagi semua tu..*actually bukn penamat yg sahih..kenapa aku cakap penamat?sebab aku dah tak nak dan malas nak layan dia tu ..kawan2,cikgu2 aku semua cakap jangan layan dia tu..lagipun aku nak berubah jadi nadiah yang 2010 dulu..nadiah yang tak cepat marah,tak suka mencarut..aku dah banyak berubah,tak macam nadiah tu..kawan2 aku yang kenal aku daripada 2010 semua cakap aku dah banyak berubah..aku pun sedar yang aku dah berubah..tapi aku tak tahu macam mana nak berubah jadi nadiah yang dulu tu..hmm..dan hari ni,titik permulaan bagi perubahan diri aku..yup!aku dah tekad..hari ni kan,mr poyo and the geng sakitkan hati aku,baling pemadam kat aku..tapi aku dah tak layan.. :D lega aku,no fight dah lepas ni,kalau dia kacau lagi aku,biarlah,asalkan dia bahagia.. hehe.. :3


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive