♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



my own blogskins
Friday 7 June 2013 • 13:55 • 0 comments
                                       
                                        ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Tiada secantik bahasamu,ku gubah lalu menjadi lagu..*okay,tak ada sebarang kaitan.. -,-'' eh?apa pula tak ada kaitannya?adalah..hihi..-,-'' aku tulis entry ni dengan senyum lebar seperti si pendek,Mario..hehe..okay,sebenarnya aku memang dah lama nak buat blogskins sendiri and nak letak di blogskins.com..tapi tahu-tahu je la..aku ni belum menguasai ilmu mengenai blogskins lagi..and seperti yang aku dah bagitahu sebelum ni,blogskins yang aku guna ni adalah hasil curahan segala ilmu tentang edit mengedt,tambah-menambah aku sepanjang menjadi pengguna blogskins n..ehehe.. *-,-''
then hari ni aku nak buat blogskins aku sendiri dan..tadaaaaaaaa..ni lah hasilnya..nak tengok?[^,^]
    my own blogskins
hmm..even skins ni tak setanding dengan skins milik afiqah,but aku bangga sebab skins ni diterima di blogskins.com..[^,^] korang nak guna blogskins tu?guna je lah..but jangan REMOVE CREDIT tu..or aku akan suruh Syamsul Yusof cari korang sampai dalam sarang angkut!!*acece..marah konon.. -,-'' jangan jadi COPYCATS!!aku paling anti dengan orang-orang macam ni.. *jaga-jaga,aku sedang memerhati gerak-gerimu..ngeh-ngeh.. :P



PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive