♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



Awak teddy bear saya selamanya! bab 1(ditulis kembali)
Tuesday 28 May 2013 • 12:28 • 1 comments
Nurul Humaira,seorang gadis yang cantik,putih,periang,kadang kala kasar.Dia merupakan anak tunggal kepada Encik Johan,pengurus sebuah hotel yang terletak di Kuala Lumpur.Ibunya merupakan seorang suri rumah sepenuh masa.Sikapnya yang periang membuatkan suasana rumahnya seperti dihuni lima orang kanak-kanak.Meriah!!
"Abah!!ibu!!Maira dapat surat tawaran ke Universiti Kuala Lumpur!!"aku meluru ke arah ibu dan abah yang sedang berehat di ruang tamu setelah penghantar surat memanggilku lalu menyerahkan surat itu kepadaku."Alhamdulillah,rezeki anak ibu.."ibu bersuara sambil tersenyum gembira."Anak abah yang comel..jangan sia-siakan peluang ni tau..jangan hancurkan harapan abah dan ibu.."abah berpesan kepadaku sambil tersenyum."Abah,ibu..terima kasih sebab didik Maira,jaga Maira daripada kecil sampailah ke tahap ni..Maira sayang Abah dan Ibu sampai ke Jannah.."Aku bersuara lantas mencium tangan kedua-dua ibu bapaku.Tanpa kupinta,airmata bercucuran di pipiku.Terharu dengan bait-bait kata yang keluar daripada mulut ibu bapaku."Maira,janganlah sedih sayang.."ibu berkata lantas menyeka airmataku.
"Abah,ibu,Maira masuk ke bilik dulu ya..."Aku bersuara meminta diri."okey sayang..dah,jangan nangis.."Abah berkata.
Aku masuk ke bilik lalu kuhempas badanku ke atas katil.Kepenatan setelah pulang bekerja di hotel tempat ayah mencar rezeki."Hati hiba mengenangkan.."Lagu bertajuk taubat seorang hamba menghentikan niatku untuk tidur.Assalamualaikum,Iera..kau dapat masuk Universiti mana?aku dapat masuk UNIKL.."panggilan daripada Shahira,sahabatku membuatkan hati semakin gembira.Mana taknya,aku ada geng!yeah!!
"Waalaikumsalam,wah..congrats..aku pun dapat masuk UNIKL juga..esok kita jumpa di sana ya.."aku mengucapkan tahniah kepada Shahira.
--------------------------------------------------------
"Assalamualaikum,Maira...bangun..hari ni anak ibu dah jadi student UniKL kan?bangun ye..siap-siap,lepas tu turun bawah..kita sarapan sama-sama.."ibu mengetuk pintu sambil bersuara untuk mengejutkan aku daripada tidur."Waalaikumsalam,ok ibu..dah siap nanti Maira turun bawah.."aku menyahut.Aku bangun daripada tidur lalu mengemas katilku.Setelah selesai,aku meluru ke bilik mandi untuk membasahkan diri




PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive