♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



coretan aku kepada ibu
Saturday 4 May 2013 • 10:14 • 0 comments


dlm keadaan selesema dan pening kepala,hidung pun asyik sembat je,aku nk story sikit psl kejadian mlm smlm..
smlm,abah aku..HTC dye kn rosak,then dye gune CORBY adik aku..adik aku tnye "ape yg rosak abah?"
then abah aku ckp la "phone abh x de line,pdhl kt luar ade line.." then,aku diam je n pasang telinga..
then...ilham drp Allah dtg,aku thu bab2 phone ni..x de la smpai boleh buat phone sendiri,tp bolehlah...
then,aku mintk tlg adik aku ckp kt ayh aku,yg aku nk baiki phone dye tu,then abh aku geleng  kepala..
eee..menyirap darah aku time tu..hiba ade,sedih?lagilah ade..niat aku just nk baiki phone dye je..bukn aku mintk upah pon..mmg aku betul2 nk tlg dye..pd fikirn dye aku ni berlagak pndai..yup!!sbb aku prnh la try nk baiki something..hmm..baiki ape eh?enth..aku pun x ingt..then dye ckp'berlagak pandai'
ee...frust giler!!
then smlm dlm keadaan frust+bengang+sedih,aku ambik krtas kajang,pen..aku tulis ape yg terpendam di hati   aku selama 16 thun..tp aku x ingt la aku tulis ape,tp yg aku ingt...
---------------------------------------------------------------------------------
Assalamualaikum,bismillahhirrahmanirrahim..
dalam keadaan sedih dan airmata yang mengalir dan sudah tidak mampu akak halang,akak gagahkan untuk menulis coretan tentang segala yang terbuku di hati selama 16 tahun akak berteduh dan menumpang hidup di muka bumi Allah yang serba indah ini.
-----------------------------------------------------------------------
tu je la yg aku ingt,sbb aku tulis pnjg sgt..1 helai kertas,depn blkg aku tulis...time aku tulis coretan tu,airmata aku mengalir x henti2 mengalir,mcm fhm2 je ape yg aku rse time tu..adelah 2-3 titis airmata aku jatuh kt krts tu..yg selebihnya tu aku seka dengan lengn bju yg aku pkai..semua bende yg aku terdetik nak luahkn..semua aku luahkn dlm krts tu..dh siap,aku bg kt mk aku,supaya dye bce..klw aku ade pe2 story or prob,sama ada kt skolah or rumh,or mne2 je..mk aku org first yg jd pendengar..aku rapat dgn mk aku berbanding dgn ayh aku..
aku mmg x rapat langsung dgn ayh aku tu..x thu la sbb pe..mybe sbb dye yg bersusah pyh mengandungkn,melahirkn,mendidik,dan menjaga aku sampai umur skrg..dye x prnh merungut pun..dye x prnh ckp'membazir aku hntr pergi skolah..'tp ayh aku prnh ckp cmtu..bukn  setakat tu aje,dye prnh maki aku n mcm2 lg la..
sbb tu,klw aku merajuk dgn mk aku,aku x kn boleh merajuk lebih drp 1 hari,sbb klw aku merajuk pon..tempoh paling lme aku merajuk ialah 30 minit..pelik kn?enthlah..aku rse bersalah if x ckp dgn ibu aku..bersalah giler2..
ok,berbalik kpd our topik stlh aku melalut td..lps mk aku bce surat tu,aku tnye la mk aku..kitorg gune 'saya awk' time tu..hehehe..*ngade ork?ngee~
aku :awk,awk dh bce ke surat tu td?
ibu: dh..
aku:awk,awk dh bce kn?awk nk simpn x?klw x nk,bg sye balik,sye nk simpn
ibu:x pyh..sye nk simpn..
aku:*muka happy sbb dye hargai surat aku tu*betul ke awk nk simpn?
ibu:ha'ah..sye nk simpn buat bungkus nsi lemak..
#pdhl aku thu mksud sbnrnye..hekhek.. ;)







PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive