♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



awak teddy bear saya selamanya!( bab 2)
Friday 12 April 2013 • 20:53 • 2 comments
"Oh baju yang aku adore..come to papa my baby.."Aku terus menyarung baju yang aku telah pilih tadi sambil mengada-ngada menggunakan ayat zizan dalam cerita KL Gangster.Oh My Allah..poyo kan aku?well,who cares?hehe.."Humaira!!cepatlah turunnya pon..dah,tak payah nak make up tebal-tebal sangatlah..kang jadi hidious dwarf baru thu..awak tu dah la pendek.."suara ibu lantang kedengaran menipiskan telinga aku yang memang sedia nipis ni.."well ibu..tahu la akak pendek,tak yah la puji.."aku sengaja mangusik ibu dan menjadi poyo seketika.Huh!*pengsan aku sekejap* haha.."ee..awak jangan nak poyo sangat boleh tak Maira?berdehem ibu di sini" ibu mengenakan aku..aku tak tahu nak balas apa,aku turun je la ke ruang makan setelah bersiap.Cantik juga aku ni kan?sambil aku menggedik di hadapan cermin.hahaha..poyo!!.
Ibu sedang menuang air milo ke dalam cawan.Aku hampiri ibu,ku pegang cawan yang berisi air itu sambil bersuara "Hak sarapan hak kami!!" ala-ala iklan milo di televisyen.Hehehe..mengada sekejap."Tak payah nak ber hak-hak sangatlah anak dara tua oi.."ibu mengusikku."Ish!!ibu ni,akak bru 19 tahun..mana tua lagi"omel ku sambil mencebik.Sampai hati ibu cakap aku anak dara tua?sob..sob..huhu..

"Ouch!!ahhh!!panas!!"Aduhai..menyesal aku minum air ni..sekali teguk panas sekali..aduh-aduh mana tahan bibirku.."haha..habis lirik lagu sesal mendua aku perkotak-katikkan..hehe..panas woo air milo tu..berasap mulut aku.fuh!nasib baik tak keluar jin daripada mulut aku macam dalam  cerita dongeng Aladdin tu.Tahyul itu semua..haha

"Haha..tu la,lain kali jangan main teguk je..hah!padan muka awak!"ibu mengejekku sambil meminum air milo yang dituangnya perlahan-lahan".Eeee...menyirap aku dibuatnye!!sabar jela..


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive