♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



awak teddy bear saya selamanya!(bab 3)
Saturday 25 May 2013 • 21:13 • 4 comments
   "Today I don't feel like doing anything..." aku menyanyi seorang diri di dalam kereta bertemankan radio keretaku..sambil melayan trafik yang benar-benar boleh mencabar tahap kesabaran aku yang sedia baran ini..huh!sabar ajelah..
"Hoi orang sebelah!ikut suka hati mak bapak kau je kan campak puntung rokok ni pada aku?apa kau ingat aku ni tong sampah DBKL ke hah?"aku berkata seperti itu setelah satu puntung rokok yang sudah dibakar dan disedut dilemparkan kepada aku..huh!memang tak la kan aku nak diam..ikut dan dia aje nak lempar puntung rokok kepada orang lain..huh!ni yang buat aku naik darah ni!!harap muka aje kacak,tapi perangai?hadoi!!
"La..orang rupanya,aku memang ingat kau tong sampah DBKL tadi..sorry la..aku pakai cermin mata hitam  tadi,tu yang tak perasan tadi.."kedengaran suatu suara garau yang menyakitkan hati aku.Mana taknya,aku yang comel ni digelar tong sampah DBKL..ish!memang nak kena dengan aku dia ni!!huh!*perasan!!
aku pun jelinglah kereta yang berada bersebelahan dengan kereta aku..aku baru nak marah si mamat tu..traffic light dah bertukar warna kepada hijau.aku pun jalan ajelah..kang tak pasal-pasal kena marah dengan kereta belakang.Drive punya drive,sampai dekat satu restoran ni..tiba-tiba idea jahat aku datang..so,aku block kereta mamat yang campak puntung rokok pada aku tadi bila aku sampai di parking lot.Aku block kereta dia sebelum dia sempat parking.Haha..padan muka dia!
Aku keluar daripada perut kereta sambil berpeluk tubuh.Menahan ketawa yang masih berbaki.Dalam masa yang sama,mamat poyo tadi pun keluar daripada perut keretanya.
"Hoi!!kenapa kau block kereta aku?kau tahu tak kereta aku ni mahal?ferrari keluaran terbaru lagi..tak macam kereta kau tu,mini cooper je kot..kecil pula tu..hahaha.."mamat poyo itu dah mula buat aku muak dengan setiap kata-kata yang keluar daripada mulutnya.
"Eh,eh..poyonya mamat ni..hei!yang kau suka-suka aje campak puntung rokok pada aku tadi tu kenapa?then ikut sedap mulut kau je kan panggil aku ni tong sampah DBKL?kau ingat,kau tu handsome sangat ke?ee..tolonglah..macam hidious dwarf adalah.."aku memerlinya.
"Haih..yela..cik adik yang cun,aku minta maaf ye..haha.."mamat poyo itu akhirnya meminta maaf sambil tergelak kecil .Aku ingat dia dah tak nak minta maaf tadi..maklumlah..handsome sangat..hahaha..
"Ok..aku maafkan kau.."aku bersuara."Oh ye,aku Muhammad Faris bin Adnan..kau?"dia memperkenalkan diri sambil menghulurkan tangan untuk bersalaman denganku."Aku Nurul Humaira binti Johan..sorry,bukan muhrim.."Aku memperkenalkan diri tetapi tidak menyambut huluran tangannya."
"Sorry if tindakan aku tadi keterlaluan.."Faris bersuara."Oh,no hal.."aku berkata sambil tersenyum kecil.
"Astagrafirullah..aku dah lambat!!aku pergi dulu ye.."aku meminta diri."Agak-agak bila lagi kita boleh jumpa?"Faris bertanya."Kalau diizinkan Allah,pasti kita berjumpa lagi".Aku mengakhiri bicara.


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive