♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



Yahoo!!blog telah berubah 100%.. ^^
Friday 31 May 2013 • 16:19 • 2 comments
                                       ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

 Sorry la sebab aku terpaksa privatekan blog aku ni selama beberapa hari..bukan aku tak nak bagi korang baca..tapi disebabkan aku nak re design blog ni..maklumah..ilmu berblogging makin bertambah*-_- erghh!!hihi..so aku nak tukar design blog ni 100%..esok dah masuk bulan Jun right?^,^ bulan baru,design blog yang baru..hehe..tak lama lagi nak puasa,nak raya..so,skin ni akan kekal sampai tahun depan.. =D
sebenarnya,skins aku ni aku ambik dari blogskins tau..
ha..nak tengok tak skins asal?

*skins asal

Ha..lain sgt2 kan?hihi..aku edit2..ubah sana sini..tambah apa yang patut..
thanks kepada afiqah sebab  bagi bimbingan.. :D thanks awak..
and for the blackquote background...thanks to kak atin sebab sediakan freebies background and tutorial for blockquote.. :).
oh ya,skins ni adalah 100% ciptaan aku,hanya basecodes je daripada person yang aku letak di bahagian credit..image Assalamualaikum pun aku dah buang,sebab aku rasa tak sesuai kalau letak...kalau tulis lagi afdal kan?hihi..okaylah..Assalamualaikum,aku nak tidur..ngantuk sangat2..bai.. :*



PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive