♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



awak teddy bear saya selamanya(bab 4)
Tuesday 28 May 2013 • 14:32 • 0 comments
Assalamualaikum,sorry Prof,saya lambat.."aku meminta maaf kepada pensyarahku,Prof Ahmad atas kelewatanku hadir ke kelas."Waalaikumsalam,i'ts okay..come in"ujar Prof Ahmad."Thanks Prof.."aku bersuara lantas melangkah masuk ke dewan kuliah.
Okay,memandangkan ade seorang mahasiswa dan dua orang mahasiswi yang baru mendaftar pada hari semalam,saya minta Muhammad Faris bin Adnan untuk memperkenalkan diri.Kemudian,giliran Humaira dan akhir sekali Shahirah.
Apa??Muhammad Faris?kenapalah aku ditakdirkan untuk belajar di dalam universiti yang sama dengan mamat yang poyo tu?oh tidak!! "Assalamualaikum,aku Faris..nama ringkas Ris.Sekian,terima kasih"Faris menamatkan bicara."Terima kasih Ris,searang giliran Humaira pula."ujar Prof Ahmad.Aduh...habis aku kali ni.Dahlah aku tak pernah buat ucapan..inikan pula nak memperkenalkan diri..memang tak la..
Aku mengomel sendiri dalam hati.Aku memberanikan diri untuk tampil ke hadapan walaupun jantung aku bagai nak luruh masa tu..Nervous menghantui..tidak!!"Assalamualaikum,saya Nurul Humaira binti Johan."Aku memulakan bicara."Awak,awak punya alamat?"Faris menyampuk.Eeee..aku hempok juga si Faris ni kang..ada aje ayat macam nak mintak kaki.
"Maaf,alamat dan nombor telefon dirahsiakan..kalau awak nak,memang tak lah saya nak bagi.."aku menyindir Faris..satu dewan kuliah riuh dengan gelak tawa.Padan muka kau!!haha..rasakan!!huh!kejam kan aku ni?hoho..
"Okay,Humaira,awak boleh duduk di tempat..terima kasih"ujar Prof .Fuh!!lega aku..nasib baik prof ada,kalau tak..dah lama aku penggal kepala si Faris tu..huh!!jaga kau nanti!!mati aku kerjakan!!eeee!!
"Ala prof..saya baru nak usha dia.."ujar Faris sambil tergelak kecil."Dah..kamu jangan nak merepek, Faris."
Haha..padan muka kau!!nak kenakan aku sangat..kan dah kena?terbaik!!




PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive