♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



Alumni SK BUKIT KUIN,aku rindu korang!!
Saturday 1 June 2013 • 16:04 • 2 comments
                             
                                           ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Apakah?entry kedua for today?(-_-)*  hmmm..sedihnya aku..korang mesti pernah rindukan someone kan?eleh..jangan nak cakap tak pulak eh..aku cepuk kang..hewhew..korang mesti pernah rindukan BF or GF korang kan?*for siapa-siapa yang pernah or sedang couple lah.. XD..hmm..perasaan rindu yang semakin menebal,semakin hari semakin rindu*ecece..jiwang la sangat.. (..*) seriously aku cakap,aku rindu diorang!! [Y_Y] *diorang?siapakah?aku rindu kawan-kawan aku time sekolah rendah..absalutely miss them!! banyak kenangan pahit macam kopi mentah,manis macam gula,sedih macam hujan lebat di siang hari antara aku and diorang..*simile terlampau..ehehe..
Aku pernah lah ajak diorang buat reunion time year 2011 if tak silap..then diorang pun setuju,but tak semua lah aku ajak..sebab ad antara diorang yang tak ada facebook..sampai sekarang,aku still tak jumpa fb diorang ..huhu..sad.. then last-last aku sorang je yang datang ke reunion tu..bila aku tanya balik,diorang cakap diorang busy la..tolong ayah la,apa la..diorang hantar mesej tu kt fb time malam..*time tu aku tak online dah fb if dah malam..aku sorang je yang tercongok di SKBK tu..*tempat reunion tu..
hmmm..maklumlah,aku yang anjurkan..semua tak nak cooperate dengan aku.. :/
kalau diorang online kan,tak pernah pun nak tegur aku..asyik aku yang kena tegur diorang..then kalau aku tanya sepatah,diorang jawab sepatah..ada lagi satu,kalau aku chat dengan sorang kawan aku ni,dia tak habis-habis nak speaking..*saya tahu la awak tu pandai daripada saya,student SMART..saya pun pandai juga speaking..bukan awak sorang.. :/
tapi,ada seorang kawan aku ni,dia tak pernah pun sombong dengan aku..daripada sekolah rendah until now.. =D harrith nama dia..dia tak macam diorang semua yang aku mention di atas ni tadi.. :)ibu aku bagi advise kepada aku,dia cakap
 kalau orang tak suka kita,kita tak boleh paksa..dahlah nadiah,buka buku baru..jangan fikir dah pasal diorang tu semua..

Betul juga cakap mak aku tu kan?Afiqah pun selalu cakap benda yang sama..now,aku dah tekad nak buang kenangan-kenangan bersama diorang,bersama guru-guru SKBK,even diorang tak pernah nak sematkan kenangan-kenangan tu dalam hati diorang..maklumlah,dah ada kawan baru la katakan..bismillahhirrahmanirrahim...dengan ini,saya buang buku memori lama saya,saya buka yang baru..selamat tinggal kawan-kawan semua..ampunkan salah and silap saya..T_T




PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive