♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



info: siapa sebenarnya insan yang bergelar AYAH?
Saturday 1 June 2013 • 13:16 • 2 comments
                                             
                                             ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Okay,sebelum aku terus kepada tajuk yang ada di atas tu,aku nak tanya korang..korang sayang tak ayah korang?mestilah sayang right?tapi aku sure mesti ade seorang dua insan yang tak sayang or lebih tepat lagi BENCI kepada ayah diorang..maybe sebab ada something yang ayah diorang dah buat sampai diorg berdendam or benci dengan ayah diorang..betul?maybe sebab diorang pernah kena pukul,kena dera or else..
Macam aku,aku benci sangat-sangat dengan ayah aku sebab dia selalu pukul aku tanpa selidik apa-apa..hmm..yang paling aku kesal sekali masa kejadian aku kena pukul dengan ayah aku pada hari selasa 2 minggu lepas gara-gara salah faham..and aku haramkan dia guna motor aku,kereta aku bila dia dah tua nanti..tapi aku tarik balik semua yang aku cakap*dalam hati,semua dendam-dendam aku tu setelah aku sedar satu perkara..aku mimpi,aku tengah main game yang ada dalam laptop,then ayah aku selak langsir bilik aku..pastu dia senyum sambil tanya"Akak,game ni boleh tak kalau main dalam bilik abah?"tapi aku buat bodoh je..then ada orang call aku,cakap ayah aku accident teruk..masuk hospital..and time tu aku menangis tak berlagu..Then aku tersedar,alhamdulillah,tu semua mimpi..tapi tu bukan first time aku mimpi dia PERGI..dah banyak kali..aku nangis bila aku tersedar..AKU TAK NAK KEHILANGAN ABAH!!AKU SAYANG ABAH!!
Malam bila entah,aku pun tak sure..aku pura-pura tidur dalam bilik..then abah aku selak langsir bilik aku,then dia tanya adik aku yang nombor 2,Nadhirah."Angah,kakak demam ke?".Aku dengarlah time dia tanya adik aku tu sebab aku bukan tidur pun..hihi..time tu aku cakap sorang-sorang*bermonolog..
"Alhamdulillah,abah masih ambil berat terhadap aku..Sejak tu lah aku dah tak bencikan or berdendam dengan ayah aku..insiden hari selasa yang memeritkan tu sebenarnya ada hikmah..betul lah kata orang,setiap yang berlaku pasti ada hikmah..okay,ada beberapa sifat ayah yang kita mungkin tak tahu

1.Depan kita,dia langsung tak kisah tentang kita,but sebenarnya dalam hati di sentiasa ambil berat terhadap kita
2.Ayah yang tak tahu cara nak tunjukkan kasih sayang dia terhadap kita,tapi sebenarnya,dia sangat sayang terhadap kita
3.Ayah yang tunjuk kasih sayang dia terhadap kita secara terang-terangan

Sebenarnya,if seorang ayah marah or membebel kepada kita or tak bangga kalau kita dapat 4 A dalam PMR,sebenarnya dia nak tegur kesalahan kita,dia nak kita jadi seorang yang lebih baik daripada dia

Apa yang aku tulis ni adalah based on aku punya pengalaman,tak di copy paste daripada mana-mana blog or internet..semoga korang dapat manfaat daripada apa yang aku kongsikan ini..insyaallah.. :)


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive