♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



kawan sejati :')
Friday 14 June 2013 • 16:37 • 0 comments

                                            ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

selama ini ku mencari-cari teman yang sejati.. ^,^ hari ni mood aku happy + sedih + frust..kenapa aku sedih and frust pada hari jumaat penghulu segala hari ni?apa lagi..mr poyo punya hal lah!argh!!semalam dia update status..sebab pagi tu cikgu ada mention nama dia time perhimpunan pagi
Harith semalam kacau nadia
then aku pun pelik la macam mana cikgu tahu pasal kejadian dua hari lepas..kejadian mr poyo and the geng kenakan aku sampai frust sangat2.. :( then aku nangis dalam toilet kat sekolah..mana tak frust?macam2 diorang buat kat aku..nak tengok status tu?

dia tak habis nak tuduh aku yang petik nama dia kat cikgu HEM about kejadian tu..puas aku cakap bukan aku yang report..dia still tak percaya.. haih..tak reti bahasa betul!! -,-'' seriously,bukan aku!aku tak suka menipu about perkara yang serious*ke?-,-'' macam ni.. :/ susah sangat ke nak percaya?hmm..sedih aku..pastu  hari ni dia tak puas hati dengan aku lagi..sebab aku update status,tulis nama dia..alahai..status pasal aku cakap bukan aku yang report..tu je kot..kecoh sangat! -,-'' pastu diorang kutuk aku,baling kertas kat aku..tambahan pula dalam kelas tu ada seorang student yang jadi batu api..mengapi-apikan mr poyo..makin panas lah dibuatnya si mr poyo tu..frust aku,diorang cakap nak kutuk aku dalam facebook malam ni..pastu mr poyo tak bagi afiqah,fatehah,ida kawan dengan aku sebab dia kata mulut aku jahat..pastu teah(fatehah) cakap tak yah layan dia tu(mr poyo)..kan mr poyo and the geng  kutuk aku,teah pon back up la aku,sebab dia tahu aku macam mana..then mr poyo and the geng cakap siapa back up nadiah,kita kutuk juga..pastu aku nangis la sebab frust,then afiqah cakap sabar nadiah..pastu au cakap kat afiqah,ida,teah supaya jangan kawan dengan aku sebab aku tak nak diorang kena kutuk sebab aku..pastu teah cakap kat mr poyo and the geng..kau nak kutuk aku kutuklah..then ida cakap kat aku..nadiah,diorang tak ada hak nak halang aku daripada berkawan dengan kau..afiqah pula cakap biarlah diorang kutuk saya,saya tak kisah.. :') Ya Allah,aku rasa macam nak nangis bila dengar diorang cakap camtu..terharu giler!!terima kasih korang..aku sayang korang sampai syurga.. bila aku senang,kitorang sama2 ketawa..bila aku susah,diorang sanggup susah sama2 dengan aku..terima kasih korang!! =')


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive