♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



Assignjobs.com?
Sunday 9 June 2013 • 19:14 • 0 comments

                                             ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Hoho..dh 1 hari aku tak update blog aku ni kan?huhu..bukan tak nak update,cuma semalam spent time dengan family di Bukit Gambang Waterpark..hihi..fuh!!syok giler2 semalam!!aku kan first time pergi sana,so tak tahu sangat lah macam mana keluasan + apa yang syok sangat sebenarnya tentang tempat tu..bila dah masuk...pintu masuk tempat tu pon dah macam pintu masuk KLIA..*padahal tak pernah pon pergi KLIA..cakap je lebih..hehe -,-''..memang excited + happy yang tiada terucap..hihi..tapi yang tak tahan nya,mandi campur laki perempuan..dahlah ada keling,pakai boxer je time mandi..of course lelaki lah kan..but aku tak ada lah pergi dekat dengan diorg tu..aku duduk dengan adik-adik aku je..hope dapat pergi lagi next time.. [^,^]okay,dah habis mukaddimah aku..hewhew..*panjang benornye..-,-''
okay,aku nak share sikit pasal assignjob..hmm..aku rasa ramai blogger yang dah join job ni kot..maklumlah,instruction yang dia bagi senang sangat..ha..nak join?meh sini aku bagi tutorial ni..hehe

1.sign up di sini   http://www.assignjobs.com/?ref=2292  dah sign up kan?korang akan terus dapat income sebanyak $2..nanti bila income dah $30 ke atas,korang boleh lah cashout..tapi duit yang korang dapat tu bukan dalam $ , tapi dalam RM..nak bukti?meh2.. :D aku baru sign up hari ni..

2.pilih job macam kat bawah ni..

3.dah klik?tengok di bawah ni pula

4.ikut arahan seperti yang dipaparkan di bawah ni

5.tunggu confrmation daripada employer anda

bila dah confirm,income korang akan naik..ha..senang kan?tak payah promote iklan and tunggu berjam2 macam nuffnang,churp-churp.. selamat bekerja dan buat duit..hihi

nota baju : esok sekolah!!yahoo!! ^^








PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive