♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



mimpi?
Monday 10 June 2013 • 19:12 • 0 comments

                                    ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Dimanakah kau?dimana..jika hilang ku nanti kembali kembali..tapi janganlah melencong ke Lombok ye..kang tak pasal-pasal kena kurung macam dalam penjara..  :D eh,apa yang aku melalut ni?-,-'' tu mukaddimah kot.. XD before nak story about the topic yang ada di atas tu..aku nak story sikit pasal first day masuk sekolah untuk penggal kedua..fuh!!memang rindu giler kot dengan dengan kawan-kawan aku..maklumlah..2 minggu tak borak..hehe..kalau tak,hari-hari ada je benda yang kitorang borak..hari ni memang banyak benda lah aku cerita kepada diorang..hihi..-,-''
okay,dah habis dah mukaddimah di petang hari,now nak story about tajuk yang ada di atas tu..ha..korang mesti pernah mimpikan someone kan?tak kiralah boyfriend ke or siapa2 je..huhu..semalam,aku mimpi Mr SAG..[^,^] gembira sangat2 time tu..maklumlah,last time aku nmpk dye,time dye ambil result SPM bulan 3 hari tu.. :/ aku malas nak tegur dia..kang tak pasal2 orang kata aku gedik,terhegeh2 dekat dia..huhu..aku tak nak lah jadi sampai tahap tu..jatuh maruah aku sebagai kaum perempuan..hihi*poyo..time tu aku nak balik rumah time malam..aku balik dengan adik aku..then tengo2 Mr SAG ada kat depan itorang..wah3..hati berbunga2 tau..hihi*-,-''.. then time tu aku dh sampai kat jalan depan rumh aku..then aku nak masuk rumah..tetiba Mr SAG cakap"eh..hati2..ada lubang.." pastu aku berhenti lah..then dia cakap"tak adalah,saje gurau.." pastu mimpi tu stop sampai situ je..sebab ibu aku kejut suruh gi skolah..huhu..kacau betul..hihi.. :3
even mimpi tu sekejap je,tapi aku happy sebab akhirnya aku dapat juga jumpa and dengar suara dia setelah sekian lama*-,-''..thanks Allah,for everything.. ='D


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive