♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



mr poyo!!arghh!!
Tuesday 11 June 2013 • 18:50 • 4 comments
                                  
                                  ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Huh!!aku memang bengang + tension giler hari ni dengan mr poyo..siapa-siapa yang baca entry aku sebelum ni mesti tau siapa mr poyo yang aku maksudkan tu kan?argghhh!!saja je dia tu!!hari-hari cari pasal dengan aku..haih!!sewel betul mamat tu..pagi tadi,time aku tengah borak dengan syikin dalam kelas aku,tetiba je mr poyo gi tendang kerusi yang syikin duduk..aku memang tak la nak biarkan..aku pun sound la mr poyo tu.."asal kau tendang kerusi dia nya?"pastu da kata"mampus mu lah.."then dia keluar daripada kelas,dia cakap camni.. "tokmu lah.." au pon cakap "bajet bagus je tendang2 kerusi orang ork?"..then aku tanya syiin,dia ada buat apa2 ke kat mr poyo..then dia cakap tak ada..aku pun sound la dia time dia masuk dalam kelas.."harith!!mende yang ka tak puas hati dengan syikin?sua2 hati ka je kan tendang kerusi syiin?dia buat salah apa dengan ka?"then dia buat don't know je..then aku cakap la"tengok,orang salah tak nak mengaku yang dia salah,aku tanya tak nak jawab.." then dia duduk kat tempat dia*belakang aku punya meja..* pastu dia cakap "ka nak tanya mende kat au?cakap.." pastu aku tanya la dia"asal kau tendang kerusi syikin?dia buat salah apa dengan kau?cer cakap..aku tanya elok-elok ni.." pastu dia cakap"dah biar au lah,aku tak tendang kerusi kau pon..*oh ye,sebelum dia duduk tu,dia tendang kerusi aku* pastu aku cakap la.."dah dia kwan aku..dia ada buat salah apa dengan kau sampai kau tendang kerusi dia?dia bukan saingan kau la bodoh!!"pastu cikgu masuk,kitorang stop lah.. pastu kan,time sains,dia nampak lipas besar kat luar kelas,then dia tangkap guna penyodok,pastu takutkan budak perempuan *kecuali aku* then aku cakap la.."weyh..kesian kat binatang tu..buang la weyh..jangan sebab seekor binatang,kau masuk neraka!!buang la weyh..tolonglah!!" pastu dia boleh cakap "dah biarlah,dosa aku,bukan dosa kau!!" pastu aku balas"dah kalau kau mati nanti orang lain juga yang uruskan.." 3 kali aku suruh dia buang lipas tu..pahceroh x buang..aku kesian + tak sampai hati tengok lipas tu dijadikan mainan dan diseksa.. :'(
pastu kan dia tiap2 masa kacau aku..then cikgu sains cakap kat mr poyo "saya rasakn harith nanti awak kawin dengan nadia..sebab orang tua2 cakap kalau awak benci sangat2 kat seseorang,nanti awak akan kawin dengan dia..benci jangan lebih2..sayang jangan lebih2..
pastu kan,semua orang gelak..termasuk afiqah.. -,-'' mati hidup semula pon aku tak nak kahwin dengan  mr poyo tu..tapi jangan cakap lebih2..kang masin mulut aku..betul2 jodoh aku dengan dia.. :o


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive