♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



Kita kan nak pergi berkelah
Thursday 20 June 2013 • 21:50 • 0 comments

                                   ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Senangnya dalam hati..lalala..*lagu ciptaan dan nyanyian Tan Sri P Ramlee* eh?ada kaitan ke dengan tajuk kat atas tu?yup!memang ada.. :D ha,nampak tak muka smiley yang tadi tu?senyum lebar kan?that means aku dah happy + tenang sekarang..kenapa?alahai,tu pun tak tahu?haha.. :P sebab mr poyo dah tak khianat aku dah..but geng2 dia still baling kertas,ejek aku lagi..ah!!kesah pula aku?hehe*ayat KL*-,-'' biarlah diorang tu kan,asalkan diorang bahagia sudah.. :D sebenarnya,tadi time ekonomi asas,cikgu suruh naik library*atas permintaan pelajar lelaki* then aku pun naiklah tangga dengan afiqah,teah tunggu ida and sufiah yang pergi bilik Ekonomi Rumah Tangga..aku,teah,afiqah,syiera ambil subjek Geografi..seriously,geografi bukan susah sangat pun..if kita tumpukan perhatian and faham apa yang cikgu ajar*bagi motivation free jap.. :P*
pastu kan,tongkat aku tinggal lah kat floor bawah*ecece floor.. -,-''* sebab susah nak bawa turun balik if bawa naik..pastu aku peganglah tangan fiqah bila dah sampai atas..maklumlah,kereta dah kena tinggal kat bawah kan?hehe..
Mr poyo and the geng macam sakai duduk kat dalam library tu.. XD seriously,macam tak pernah masuk library..haha..merayap sana sini,main dengan barang2 antik yang ada dalam library tu..huh!macam budak tadika.. XD -,-'' then time nak turun daripada library,aku kan pegang tangan afiqah and teah,laju gila teah jalan tahu tak?aku rasa macam nakjatuh je..than aku cakap kat teah..weyh,jangan la laju sangat
 then mr poyo gelak(time tu dia jalan dengan geng2 dia) pastu dia cakap
weyh,laju sikit
then dia cakap
tak leh bawa masuk hutan dia ni..kalau masuk hutan confirm sesat 
aku,teah and afiqah tergelak bila dengar mr poyo cakap camtu..sekolah aku kan dah lama pisahkan laluan tangga lelaki dan perempuan,yelah..untuk mengelakkan kejadian tak elok daripada berlaku..
 then mr poyo cakap
weyh,kita turun ikut tangga perempuan lah..kalau cikgu tanya cakaplah kita tolong nadiah..
then mr poyo cakap kat kitorang..
Eh,lalu ikut tangga sini ye,kita kan nak pergi berkelah.. 
haha..time tu aku,teah and fiqah memang dah tak boleh nak cover ketawa..XD sakai + lawak + poyo betul ayat mr poyo tu...sumpah cakap XD
ha..lagi satu..time subjek BM *if tak silap* ada kertas terbang ke sebelah tempat aku,then aku tanya ida..weyh,kertas siapa ni?then ida buat isyarat mata(tandakan yang kertas tu kawan mr poyo punya) so,aku pun nak ambil la kertas tu..nak bagi balik kat tuan dia..tak sempat aku nak ambil,mr poyo dah terpacak sambil nak ambil kertas tu..aku pun buat macam nothing happen la kan,takkan aku nak ambik pula kertas tu..kang lain pula yang jadi..hehe


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive