♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



life baru
Monday 10 October 2016 • 16:07 • 0 comments

                     ASSALAMUALAIKUM READERS ! ^.^

Ya Allah lama gila tak jenguk blog ni. Cara nak menaip pun aku lups dah HAHAHA k gurau mana ada lupa cara menaip sebab selalu guna jari jari untuk siapkan assignments kot *rolled eyes* .

Oh ya btw even aku dah quit poli, aku sekarang merupakan mahasiswi di sebuah kolej di KL.
Jauh en aku merantau ? hehe saja cari pengalaman di tempat baru. 19 tahun duk kat Kuantan,jemu dah *acah acah* .

Kolej apa?

Business Management International College, Cheras. Ha apa? tak pernah dengar?
Kolej ni baru lagi tu pasal korang samar samar pasal kolej ni.

Alhamdulillah, at last aku dapat kos Pengurusan Perniagaan yang aku idam sangat selama ni.

Kawan kawan? Alhamdulillah gila gempak diorang semua!

Suasana Kelas? Suasana Hostel? Suasana Kolej?
Alhamdulillah puas hati .

okay nanti ada masa aku cerita lagi ya?
*Wave*


PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive