♛The Silent Stalker♛
ABOUT ENTRY LINKS



Hidup baru
Saturday 9 April 2016 • 09:20 • 0 comments

                                                       Assalamualaikum


Dah lama aku menyepi kan?maaflah. Kesibukkan belajar menyebabkan aku takda masa nak menghadap blog,nak merepek macam dulu lagi. Hidup baru? apa yang baru? 22/6/2015 aku bergelar seorang mahasiswa POLISAS. Tapi pada 30/3/2015 aku tamatkan zaman mahasiswa aku. Bukan kerana aku berkahwin tau hahahaha tapi kerana aku dah tak mampu untuk adapt dengan situation polisas yang berbukit bukau dan kerana aku dah tak mampu dan fed up belajar shorthand dan terengkas yang menjadi killer subject bagi ramai student yang mengambil bidang DSK. Menyesal? tak tak. Aku tak pernah menyesal ambil keputusan untuk berhenti. Hm rezeki Allah ada di mana saja kan? alhamdulillah kini aku sudah mempunyai syarikat sendiri iaitu Paradigma Leading Enterprise atau lebih dikenali sebagai Paradise Of Fashions.

boleh lawati paradiseoffashions.blogspot.com




PASTFUTURE
The Silent Stalker


A big thanks for all of you,my blog visitors. Feel free to read the entries and enjoy yourself listening to my blog's theme song. Do leave your footprints at the 'chatting' space provided. I'll follow you guys back.

Stalker[s]





  Stalker[s]
Click "LIKE" first
Daisypath Happy Birthday tickers
Stalking..

Archive